Lara Luić-Kmezić
Interpretacija glazbenog sadržaja, Funky Bird – Rufus Thomas
Rufus Thomas smatra se jednim od začetnika funk glazbe, a njegov stil bio je pod okriljem zvuka Memphis soula. Razdoblje 1950-ih pa sve do kasnih 70-ih karakteristično je zbog specifičnih zvukova za svaki grad u Americi. Brojne novine nastale u žanrovima pa i samom izvođenju glazbe smatrale su se zaslugom Afroamerikanaca i utjecaja njihove kulture. Glazba je u tom istaknutom period pokreta za ljudska prava postala sredstvo emancipacije. Inspirirana pokretačkom povijesti iza glazbe Rufus Thomasa, ali i samim aktivnim, plesnim raspoloženjem kojeg pjesma izaziva kod slušatelja referiram se na glavne nositelje tih karakteristika – skupinu mladih ljudi. Na madracu ostaje trag neposredno nakon što se događa trenutak gaženja tj. prodiranja u njegovu strukturu. Također uz sebe veže ideju buntovništva, nešto intimno i osobno iznosi se iz četiri zida, stavlja u javni prostor kako bi se vršio performans. Konotacija dječje igre (istovremeno i prkosa) skakanja po madracu uvodi u vizual podsvjesni doživljaj razigranosti i pozitive, ukazujući da je promjena koja se događa u materijalu pozitivna.